Правила подачі заяв

Дата оновлення перекладу 2022-12-12

Правила подачі заяв

Якщо ви вважаєте, що хтось порушує Кодекс поведінки, ми просимо вас заявити про це команді CARE, написавши листа, у Twitter, особисто або будь-яким іншим комфортним для вас способом.

Всі заяви будуть конфіденційні. Збереження у таємниці всіх, хто задіяний у заяві, є нашою головною ціллю. Другою ціллю є прозорість. Після кожної заяви ми визначаємо, чи варто робити публічну заяву. Якщо рішення про публічну заяву буде схвалено, особистості усіх постраждалих, заявників та звинувачуваного залишатимуться конфіденційними, окрім випадків, коли ці особистості попросять нас про інше. Деталі інциденту також будуть узагальнені.

Якщо ви вважаєте, що хтось знаходиться у фізичній небезпеці або робить щось протизаконне, будь ласка, повідомте відповідні служби швидкого реагування, спочатку подзвонивши необхідній місцевій владі. Якщо ви не впевнені, з якою службою або агенцією потрібно звʼязатися, додайте це у свою заяву і ми спробуємо сповістити їх самі.

У вашій заяві, будь ласка, вкажіть:

  • Вашу контактну інформацію для наступного звʼязку з вами.
  • Імена (законні, ніки або псевдоніми) усіх залучених особистостей.
  • Якщо окрім вас були інші свідки, будь ласка, постарайтеся вказати і їх також.
  • Де і коли стався інцидент. Будь ласка, будьте максимально конкретні.
  • Ваш опис того, що сталося.
  • Якщо існує публічнодоступний запис (наприклад, архів списку розсилки або публічний лог IRC чи Slack), будь ласка, додайте посилання та скріншот.
  • Чи вважаєте ви, що інцидент продовжується.
  • Будь-яку іншу інформацію, яку ви вважаєте потрібною.

Що відбувається після відправлення заяви?

Ви отримаєте відповідь від команди CARE про реєстрацію інциденту, як тільки це буде можливо, протягом 24 годин.

Член команди, який отримав заяву, негайно звʼяжеться з усіма або декількома іншими членами команди CARE, щоб розглянути інцидент та визначити:

  • Що сталося.
  • Чи вважається це порушенням Кодексу поведінки.
  • Яка відповідь буде правомірною.

Якщо випадок буде визначено як незакінчений інцидент або загроза фізичній безпеці, негайним пріоритетом буде захист усіх залучених осіб. Це означає, що ми можемо відкласти "офіційну" відповідь, поки не будемо впевнені, що ситуація завершена, і що всі знаходяться у фізичній безпеці.

Як тільки у команди буде повне розуміння подій, вона прийме рішення про коректну відповідь. Відповідь може містити:

  • Нічого (якщо ми визначимо, що порушення Кодексу поведінки не відбулося).
  • Особисте повідомлення від команди реагування Кодексу поведінки залученому(им) особистості(ям).
  • Примусову відпустку (тобто, прохання "відпочити тиждень" від списку розсилки або Slack).
  • Постійний або тимчасовий бан у деяких або усіх просторах конференцій/спільнот Symfony (подій, зустрічей, списків розсилки, IRC, Slack та ін.)
  • Вимогу взяти участь у медіації та/або плані підзвітності.
  • В залежності від випадку, можуть бути прийнято інші міри, але вони зазвичай будуть скоординовані з основною командою компанії Symfony.

Протягом тижня ми відповімо людині, що відправила заяву, або з рішенням, або з поясненням того, чому ситуацію ще не вирішено.

Як тільки ми визначимо наші фінальні дії, ми звʼяжемося з заявником, щоб дати йому знати, які міри буде прийнято (і чи буде їх прийнято взагалі). Ми візьмемо до уваги фідбек від заявника відноно адекватності нашої відповіді, але наша відповідь буде визначена тим, що найкращим чином служитиме безпеці нашої спільноти.

Команда CARE зберігає приватні записи всіх інцидентів. За замовчуванням, особистості усіх заявників знає вся команда CARE, окрім випадків, коли заявник чітко вказує не ділитися з конкретними членами команди CARE. У такому випадку, вказані члени команди CARE не будуть додані у комунікацію стосовно інциденту, а також не матимуть доступу до записів про цей інцидент.

Члени команди CARE зобовʼязані повідомляти команді CARE та заявникам, якщо виникне конфлікт інтересів, та відмовитися від участи у розслідуванні, якщо це викликає проблеми.

Оскарження відповіді

Оскаржувати можна лише перманентні рішення (такі як бани). Для оскарження рішення робочої групи, звʼяжіться з командою CARE, і вони розглянуть випадок повторно.

Джерело документу

Правила подачі заяв були виведені з правил Синдикату Stumptown та Фундації Django Software.

Прийнято організаторами Symfony 21 лютого 2018 року.