Запобігання багаторазовому виконанню консольної команди
Дата оновлення перекладу 2022-11-19
Запобігання багаторазовому виконанню консольної команди
Простий, але ефективний спосіб запобігання багаторазовому виконанню однією і тієї ж команди на одному сервері полягає у використанні блокувань. Компонент Блокування надає багато класів для створення блокувань, заснованих на файловій системі (FlockStore ), спільній памʼяті (SemaphoreStore ) та навіть баз даних і серверах Redis.
На додаток, компонент Консоль надає PHP-рису під назвою LockableTrait
, яка
додає два зручних методи для блокування та випуску команд:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
// ...
use Symfony\Component\Console\Command\Command;
use Symfony\Component\Console\Command\LockableTrait;
use Symfony\Component\Console\Input\InputInterface;
use Symfony\Component\Console\Output\OutputInterface;
class UpdateContentsCommand extends Command
{
use LockableTrait;
// ...
protected function execute(InputInterface $input, OutputInterface $output): int
{
if (!$this->lock()) {
$output->writeln('The command is already running in another process.');
return Command::SUCCESS;
}
// якщо ви радше зачкаєте, поки блокування не буде випущене, використайте це:
// $this->lock(null, true);
// ...
// якщо воно не випущене чітко, Symfony випускає блокування
// автоматично, коли завершується виконання команди
$this->release();
return Command::SUCCESS;
}
}